Gambar Terbaru Julia Ziegler



Ramai yang perasan aktres berusia 25 tahun itu semakin berisi. Banyak andaian yang dibuat terhadap anak seni kacukan Melayu-Inggeris itu kerana tidak dinafikan berat badan Julia naik agak mendadak kebelakangan ini.

"Sejak Julai lalu, saya pergi ke gim dari pukul 6.30 petang sehingga 10 malam setiap hari. Tapi disebabkan jurulatih saya memberikan ubat yang salah, ia menyebabkan berat badan saya meningkat secara mendadak.







"Saya sebenarnya meminta ubat untuk membakar lemak tetapi dia memberikan ubat untuk menaikkan berat badan. Tujuan saya pergi ke gim adalah kerana mahukan otot seperti badan Jessica Alba yang tampak sihat.

"Namun, sekarang bukan sahaja berat badan saya meningkat, muka saya juga tumbuh ruam yang teruk kerana kepanasan akibat ubat itu," cerita Julia.




sumber : kosmo
0 Komentar untuk "Gambar Terbaru Julia Ziegler"

Back To Top