15 Gambar Izara Aishah Hot Dan Seksi





Izara sebenarnya lebih meminati bidang tarian berbanding lakonan. Untuk makluman, Izara mengetahui pelbagai jenis tarian yang semuanya dipelajari sendiri. Apabila diberi peluang untuk berlakon, Izara pun mengambilnya kerana bidang lakonan merupakan pilihan kedua selepas bidang tarian. Adakah anda tahu Izara tidak boleh bawa motor. Izara pernah bawak sekali dan akhirnya kena langgar di depan rumah. Akibat Izara tak boleh jalan dan terpaksa guna tongkat. Kini Izara fobia dengan motor. Jadi kalau nak ajak dating, pastikan anda ada kereta.


Biodata Izara Aishah

Nama sebenar: Izara Aishah Hisham
Tarikh lahir: 28 September 1992
Bintang: Libra
Darah Campuran: Melayu + Pakistan
Asal: Bakar Batu, Johor Bahru
Adik-beradik: Sulung daripada tiga beradik
Pencapaian: Tempat kedua Dewi Remaja 2009/2010
Drama/Telefilem: Kasih Najiha Hantu Gigi, Keranamu Laila, Masih Membara Cintaku, Selumbar Kasih, Jejaka J, Cikaro, Soffiya, Pusing Beraya, Soffiya dan Vanila Coklat.

Ketahui Tentang Izara Aishah Hisham :

1. Tidak gemar memakai selipar yang flat. Jika terpakai, Izara akan berasa pelik dan tidak selesa. Nasib baiklah zaman sekarang sudah ada wedges. Banyak sikit pilihan kasut untuk Izara pakai.

2. Izara pernah belajar Muay Thai ketika berumur 16 tahun. Sayangnya aktiviti tersebut telah terhenti akibat tiada masa untuk ke gym. Berkemungkinan besar Izara akan aktif ber”Muay Thai” semula di masa akan datang. Jadi hati-hati kalau berjumpa Izara. Takut di”Muay Thai”kannya nanti. Hehehe.

3. Izara tidak boleh minum air kosong atau pun air mineral (ini bahaya, sila jangan tiru). Air yang diminum oleh Izara kena ada warna. Paling pelik, jika Izara minum air suam, dia akan terasa nak muntah. Tambah memelikkan, apabila Izara minum milo dia tak boleh tidur. Namun kalau minum kopi, akan terus mengantuk. Misteri sungguh kan?

4. Sehingga hari ini, Izara masih menari setiap hari. Bila sedih, happy, penat, stress atau ada problem, Izara akan menari sampai tak boleh bangun. Ini ialah salah satu cara untuk Izara lepaskan segala tekanan. Senang cerita, menari ialah passion Izara.

Putihnya?




comelnya
nampak matang
posing yang natural


hitamnya kawasan tu


bersama neelofa
seksinya


Izara nampak peha untung alam sekitar


rampingnya pingang
peha putih


tayang peha putih


okie tak dada saya
cam mana rupa saya dari atas




pesaing saya neelofa
gaya dah matang dan bertemadun


kearah posing perkahwinan

Apakah Pandangan anda tentang Izara Aishah seksi, Izara Aishah hot, Izara Aishah cute,Izara Aishah cun,Izara Aishah panas,Gambar Izara Aishah Drama Vanilla Coklat ?




1 Komentar untuk "15 Gambar Izara Aishah Hot Dan Seksi"

Back To Top