Gambar Lady Gaga Tak Pakai Seluar Dalam

Sepertinya Lady Gaga mempunyai kebiasaan sering menggunakan pakaian mini tanpa menutupi punggungnya dengan seluar. ' Ketagihan ' Gaga tidak memakai seluar itu juga ternampak semasa ia menghadiri acara X Factor.

Seperti dilaporkan Daily Mail, pada ketika itu Gaga menggunakan pakaian vintage. Penyanyi ' Judas ' itu meninggalkan Fountain Studio di Wembley, London, selepas menjadi tetamu di acara X Factor dengan memakai pakaian berwarna kuning muda yang hanya menutupi separuh punggungnya.

Dengan santainya, penyanyi 25 tahun itu berjalan keluar studio mengenakan blazer dan kemeja dan kasut pumps dari Louboutin, tanpa mengenakan seluar. Gaga hanya menggunakan stocking jaring dan mempamerkan tatu di paha kirinya.

Gaga juga menggunakan aksesori sebuah kacamata dengan frame bulat. Penampilannya pada masa itu kelihatan seperti ulat buku.

Sebelumnya, wanita bernama sebenar Stefani Germanotta itu juga sempat kelihatan tidak memakai seluar ketika berjalan - jalan di New York. Penyanyi ' Born This Way ' itu menggunakan pakaian lutsinar, sehingga mempamerkan seluar dalamnya.

Ketika datang ke sebuah majlis, Gaga juga kelihatan tidak menggunakan seluar dalam. Semasa berpose, bahagian intimnya terlihat dari balik bajunya. Sepertinya Gaga memang selesa untuk mempamerkan bahagian kewanitaannya





exel
0 Komentar untuk "Gambar Lady Gaga Tak Pakai Seluar Dalam"

Back To Top