7 Bahagian Yang Mampu Merangsang Wanita


Ketika foreplay, jangan tertumpu pada organ intim. Pelbagai bahagian tubuh wanita lain, juga boleh memberikan pengalaman bercinta yang menyeronokkan.

Berikut ini, ada 7 bahagian tubuh wanita yang dapat membuatnya terangsang

1. Pinggul
Menggoda sekitar pinggul akan membuat pasangan ghairah. Tak hanya itu, hal ini pula boleh membangkitkan moodnya dan membuat dia ketagihan.

2. paha
Menyentuh paha dan secara perlahan menyentuh bahagian intimnya, akan membuat wanita menuju kenikmatan bercinta.

3. Kaki
Kaki wanita mempunyai daya tarikan sensual. Membuat rileks dengan mengurut bahagian kaki akan membuatnya lebih ghairah semasa bercinta. Lakukan dengan betul dan gunakan minyak urut atau losyen.

4. Telinga
Menyentuh, mencium dan bahkan sedikit menggigit telinga wanita Anda, adalah salah satu kebahagiaan untuknya.Kebanyakan wanita bahkan dapat benar-benar menikmati sensasi ini.

5. Telapak tangannya
Orang sering mengabaikan bahagian tubuh ini. Padahal telapak tangan merupakan potensi kesenangan mereka. Gunakan jari anda untuk menyentuh telapak tangannya. Hal ini akan membuat dia sensitif dan penuh perhatian.

5. Di belakang lutut
Kawasan ini adalah salah satu bahagian tubuh yang tak terpikirkan. Pada kenyataannya, bahagian ini cukup sensitif.

6. klavikula
Klavikula atau tulang selangka, juga membuat seorang wanita menjadi lebih ghairah. Perhatikan dan gunakan naluri anda untuk menyentuh bahagian tubuh ini dari mula dia masih berpakaian lengkap.

7. Tengkuk
Di Jepun kuno, bahagian belakang leher wanita itu dipandang sangat menarik oleh lelaki kerana bahagian ini tidak terlihat oleh pakaian
lambat pancut, tahan lama & lambat keluar air mani
0 Komentar untuk "7 Bahagian Yang Mampu Merangsang Wanita"

Back To Top