Perubahan Saiz Payudara Tasha Shila !



Bukan mudah bergelar artis, setiap inci pergerakan sentiasa diperhatikan. Lebih-lebih lagi jika berlaku sebarang perubahan drastik pada tubuh badan mereka.

Buktinya, menerusi foto yang dimuat naik di laman Instagram, payudara Tasha Shilla kelihatan mengalami perubahan ketara sehingga timbul dakwaan bahawa gadis berusia 27 tahun itu melakukan pembedahan plastik kepada asetnya itu.

Bagaimanapun, menurut laporan portal Astro Gempak , Tasha mengatakan bahawa dia tidak kesal dengan komen negatif yang dilemparkan kepadanya kerana isu tersebut.


Tayang Aset Tubuh Di Instagram, Tasha Shilla Tidak Peduli Komen Negatif


Foto yang menarik perhatian para pengikutnya di laman Instagram

“Sebelum ini pun orang kata Tasha pergi Bangkok buat hidung dan payudara. Jadi, bila cerita ni timbul Tasha tak tahu nak komen apa. Tapi apa yang Tasha boleh buat? Mulut orang kita tak boleh nak tutup biarkanlah mereka terus berkata-kata.”

Menafikan bahawa perubahan mendadak itu berpunca daripada pembedahan plastik, Tasha memberitahu ianya mungkin kesan positif yang diperolehi  kerana dia kini sedang mengamalkan produk minuman kesihatan.

“Sungguh! Tiada pembedahan plastik. Tasha cuma minum produk itu. Kalau ada yang perasan perubahan pada Tasha, maknanya produk itu berkesanlah.

Mereka ada hak untuk bercakap. Tasha tak ada niat lain, selain mahu berkongsi tentang keberkesanan produk tersebut, itu sahaja.”

Jika benar bagai dikata, sudah tentu produk tersebut akan semakin laris selepas ini. Siapa yang tidak teringin untuk memiliki tubuh badan mengiurkan seperti Tasha bukan? Terbaik!
0 Komentar untuk "Perubahan Saiz Payudara Tasha Shila !"

Back To Top