Gambar Kekasih Nazmi Faiz Mansor Dan Tengku Fiella





Pasti ramai yang tertanya tanya siapakah kekasiih Nazmi Faiz Mansor, terutama apabila anak muda pemain bola sepak negara ini telah menjadi perbualan tentang kisahnya bermain di kelab portugal selama 3 tahun.

Ramai yang mengatakan Tengku Fiella adalah pendorong kepada Nazmi Faizsehingga berjaya ke tahap ini, jika di bandingkan dengan Khairul Fahmi yang mempunyai pelbagai masalah dalam perhubungan sebagai kekasih sehinggakan terbawa bawa ke padang.





Pelbagai tanggapan manis yang didengari bahawa, ramai anak anak muda yang mengilai dan digilai pada pemain muda yang kecik dan kacak ini. Pastinya dia telah diperhatikan oleh anak anak muda yang mendampingi Nazmi. Tapi apa yang dipastikan Nazmi sedang hangat bercinta dengan Tengku FIella terutama di laman facebooknya dengan status IN LOVE.

Itu sedikit kisah mengenai siapa Nazmi Faiz dan kami pasti gambar ini tidak mahu dilihat oleh ramai gadis yang meminati Nazmi Faiz di luar sana.

Pada yang bercita-cita untuk menjadikan Nazmi sebagai kekasih atau Suami jangan kecewa kerana ini baru kekasih hati, Bukan isteri lagi. Apa yang paling penting teruskan sokongan untuk Harimau Malaya dan Harimau Muda kita. 






Macam mana cun tak kekasih Nazmi Faiz Mansor..

0 Komentar untuk "Gambar Kekasih Nazmi Faiz Mansor Dan Tengku Fiella"

Back To Top