Wanita 50 Tahun Lakukan Pembedahan Plastik Agar Kelihatan Sama Dengan Anaknya

Seorang ibu begitu terobsesi untuk menjadi serupa dengan anak gadisnya. Padahal usia keduanya berbeza 22 tahun!


Untuk mewujudkan keinginannya itu, wanita Inggeris tersebut rela menghabiskan ribuan pounds untuk menjalani pembedahan plastik. Upayanya itu tidak sia-sia. Kini Janet Cunliffe bagaikan saudara kembar putrinya, Jane ...

Janet yang tadinya berambut merah kini telah berambut perang tepat seperti Jane. Janet yang tadinya bertubuh gemuk tak keruan setelah melalui pembedahan dan diet kini berbadan sintal. Padahal usianya sudah 50 tahun. Sedangkan anaknya, Jane berumur 28 tahun!

gambar sebelum pembedahan


Dalam gambar yang dimuat di harian Inggeris, Daily Mail, seperti dipetik News.com.au, Jumaat terlihat bagaimana kedua-dua wanita itu mirip bak anak kembar.

Janet yang menjadi ibu tunggal itu merasa senang dengan penampilan baru dirinya. "Sekarang bukannya seperti ibu dan anak, kami lebih kelihatan seperti kembar," ujar Janet.


Ini Selepas Pembedahan





"Pertama kali kami pergi ke bar tempatan, kami menjadi pusat perhatian," tutur Janet. "Lelaki terus-terusan memandang kami berdua dan semalamam orang-orang bertanya apakah kami adik-adik," cerita Janet.
Jane sendiri bangga dengan penampilan baru ibunya. Menurutnya, kini mereka pun jadi semakin dekat. "Dia jauh lebih baik daripada Madonna di usia 50 tahun," puji Jane.


gambar dengan anaknya






Janet diberitakan telah menghabiskan 10.000 pounds untuk pembedahan tersebut, termasuk pembesaran payudara dan pembedahan pada mata dan hidungnya
0 Komentar untuk "Wanita 50 Tahun Lakukan Pembedahan Plastik Agar Kelihatan Sama Dengan Anaknya"

Back To Top