Baju Renang Awek Muslimah ?


Semua orang atas dunia ni bebas untuk buat apa sahaja tanpa sebarang sekatan seperti mana yang ditulis dalam Perlembagaan Hak asasi manusia sedunia.
Masa aku mengoogle tadi aku jumpa la pasal pakai renang muslimah ni. Mula-mula tu aku ingat. Wah baguslah dah ada baju renang untuk awek-awek muslim untuk berenang tanpa mendedahkan aurat. Tapi aku silap rupanya..Korang tengok sendirila pakaian renang yang dikatakan bertemakan islam dan muslimah ini.
Muslimah Ke Macam Nie? Ketat Gile Baju Awek Ni
Sama la ni, Awek Bertudung Tapi Tunjuk Aset Penting!
Bertemakan muslimah ke macam ni kalau baju tu ketat sampai nampak jelas bentuk tubuh badan dan asset penting seorang wanita islam? Sama je la dengan pakai baju dan seluar ketat.Orang Indon ni kalau tak silap aku.
Tapi yang ni lagi ketat! haha..Nak bertemakan pakaian islam la sangat!

kredit :khairilz
0 Komentar untuk "Baju Renang Awek Muslimah ?"

Back To Top