Lana Nordin Pamela Anderson Malaysia ?




Gambar kredit kepada
budiey
myfinestlady

Petikan daripada KOSMO!

“Kalau orang sekeliling yang beri jolokan ini, saya tidak boleh hendak cakap apa-apa. Hendak marah pun tidak boleh sebab saya sudah bergelar artis, jadi saya terima saja anggapan ini tanpa melenting tidak tentu pasal.

“Bukan istilah saya kisah ataupun tidak kisah, sebaliknya saya berpendapat gelaran Pamela Anderson Malaysia ini sekadar cakap-cakap nakal orang luar sana”

“Saya menerima saja jolokan ini walaupun sewaktu awal diberitahu , saya terus tergelak besar gara-gara mengenang saya yang kononnya mirip selebriti seksi luar itu.”


Biodata Lana Nordin Info:Murai.com.my


Nama Sebenar: Mazlina Hasan Nordin
Tempat Lahir: Bintawa, Kuching, Sarawak
Profesion: Pelakon, pengacara
Status: Bujang
Filem: Remp-It, Main-Main Cinta.
Drama TV/Samarinda: Gol & Gincu, Kaizer, Astana Idaman 3, Dunia Baru, Mendung Berarak Kelabu, Impian Itu Milik Kita, Kamasutra, Akademi Cinta, Puteri, Cebisan Duka, Aku Juga Perlu Cinta dan Tidurlah Permaisuri
Program: Jejak Pulau (13 episod), XTune untuk saluran Astro Ria.
Tag : Lana Nordin
0 Komentar untuk "Lana Nordin Pamela Anderson Malaysia ?"

Back To Top