Tuesday, 15 November 2011

Gambar Lurah Buah Dada Ummi Nazeera


Sebelum ini gambar Rebecca Nur Islam yang boleh bikin berdarah hidung, kali ini gambar Ummi Nazeera nampak ‘lurah dendam’ pulak.
GAMBAR UMMI NAZEERA NAMPAK BUAH DADA
Dikatakan gambar ini dimuat-naik sendiri oleh Ummi Nazeera kat Facebook’nya dan kerana itulah ianya sampai kepada kami. Maklumlah, gambar dah depan mata. Siapa nak biarkan ianya begitu sahaja kan? Thanks to sender.
Tapi maaf, kami tak tahu pun akaun Facebook Ummi Nazeera tu.
Mungkin bagi Ummi Nazeera gambar ini biasa-biasa je sebab tu dia berani upload ke Facebook. Tapi bagi kami yang suka nengok artis pakai pakaian yang sopan dan agak sedikit kekampungan ini, gambar itu adalah terlalu luar biasa.
Adakah anda nampak apa yang kami nampak atau itu hanyalah hasil kreatif melampau dari mereka yang mahir dalam bab-bab photo editing? Ala, macam gambar Nabil comolot ngan Qasha tu atau lebih tepat superimpose.

-zonartis-

No comments:

Post a Comment