Kontroversi Ainul Aishah Tak Pakai Bra















Tiba-tiba kecoh pasal isu Ainul Aishah pakai baju tapi tidak pakai bra di Majlis Pelancaran Drama Spa Qistina. Kontroversi ini timbul kerana jelas jika dilihat pada gambar Ainul Aishah yang berpakaian baju paras lutut jenis satin berwarna merah jambu, seperti ada sesuatu yang menonjol di bahagian dadanya. Anda semua tahu apa yang saya maksudkan kan? Bagaimanapun, sebelum anda membuat andaian yang bukan-bukan, mari kita dengar perjelasan dari tuan punya badan dahulu.


“Itu baju saya sendiri. Baju itu menampakkan bahu, jadi saya buka tali ‘bra’. Disebabkan itulah ‘bra’ tu semakin jatuh ke bawah. Saya pula asyik tarik ‘bra’ saya ke atas, tapi saya tak tahulah pula nampak macam saya tak pakai ‘bra’. Lagipun, ‘I don’t have boops!’”

“Dalam gambar mungkin nampak macam tak pakai. Baju tu longgar. Tak sangka akan nampak macam tu pula,” ujarnya yang sedang sibuk dengan penggambaran drama ‘Bola Cinta’.

“Selepas ini saya kena pastikan agar lebih berhati-hati dengan cara pemakaian saya. Di sini saya ingin tekankan, saya bukan jenis orang yang macam tu (tak pakai ‘bra’).”
 itulah penjelasan dari Ainul sendiri.

So, jom kita tengok gambar yang mencetuskan kontroversi tersebut.





Amacam? Pakai bra ke tak?



Pendapat kami, kami percaya cakap Ainul. Diapunya badan dia tahulah, takkanlah dia nak menipu pulak kan. Lagipun, menipu kan berdosa.



sumber : gua.com.my
0 Komentar untuk "Kontroversi Ainul Aishah Tak Pakai Bra"

Back To Top