Gambar Bogel Zarina Ann Julie Tersebar di Internet

















Tak taulah sama ada gambar bogel pelakon anak pontianak, Zarina An julie yang tersebar luas di internet sekarang adalah gambarnya. Buat masa ini gambarartis tidak mempunyai gambarnya, mungkin sedikit masa lagi. Apa pun jika itu benar bukan gambarnya, anggaplah ia sekadar gossip dunia artis..

‘Ada orang dengki saya’

KUALA LUMPUR: “Bukan saya, itu perbuatan orang yang dengki dengan saya,” kata Zarina An-Julie, pelakon baru yang kini popular dengan drama bersiri berunsur seram, Anak Pontianak, mengulas penyebaran gambar bogel menyerupainya melakukan hubungan seks dengan seorang lelaki melalui telefon bimbit dan laman web.

Pelakon berusia 21 tahun yang dikenali dengan panggilan Anju itu mendakwa gambar terbabit dihasilkan melalui teknik pertindihan imej (super imposed).



“Gambar itu bukan saya...sebenarnya sudah tiga kejadian membabitkan gambar menyerupai saya beraksi lucah.
 
“Semuanya menggunakan teknik sama iaitu meletakkan wajah seseorang dibadan orang lain dan mengatakan itu adalah saya,” katanya ketikadihubungi Harian Metro, semalam.
 
Anju yang mulanya tergamam apabila dimaklumkan mengenai hal itu kembali tenang selepas melihat gambar terbabit.Dia difahamkan terlalu banyak gambar bogel menyerupainya beraksi lucah disebarkan melalui laman web dan telefon bimbit.
 
“Malah saya dan rakan tergelak apabila melihat gambar itu, sebab itubukan saya dan mungkin ada pihak cuba mengambil kesempatan,” katanya.
 
Katanya, gambar itu jelas tidak menunjukkan sifat fizikalnya seperti tanda lahir atau tahi lalat.
 
“Tahi lalat dan tanda lahir yang sepatutnya ada tetapi tiada dalamgambar terbabit. Itu dengan jelas serta sah bukan gambar saya.
 
“Saya juga tidak mengenali lelaki dalam gambar itu, entah siapa,” katanya.

Kata Anju, dia sudah berbincang dengan pengarah drama Anak Pontianak,Ibrahim Alias yang menasihatinya membuat laporan polis jika isu gambar terbabit menjadi lebih buruk.

Ditanya sama ada dia takutberhadapan dengan peminat atau orang ramai, pelakon remaja itu berkata,dia tidak gentar berikutan tidak bersalah.

“Buat apa saya nak takut, itu bukan saya dan hanya orang yang bersalah yang takut. Itu perkara yang perlu dihadapi artis...sebelum ini ada beberapa artis lain menjadi mangsa seperti itu,” katanya.

Anju berkata, keluarganya juga sudah dimaklumkan, malah mereka sudah lali dengan isu kontroversi membabitkannya dan tidak percaya dengan ‘mulut’ orang.






0 Komentar untuk "Gambar Bogel Zarina Ann Julie Tersebar di Internet"

Back To Top